Allt och inget

igår var jag och Sandra på stan jag köpte karaokemaskin och en slager skiva grymt kul älskar verkligen karaoke så jag sandra och erika sjung som fan och helt plötsligt kom jag på att dörren stod öppen och nej nu har alla mina grannar verkligen hört oss sjunga...hehe
Sen var vi så hungriga så vi gick ner på stan och åt en pizza..Grymt gott
Senare gick sandra och jag hit kikade på diagnos okänd sjukt bra program d...
Idag blir det inte mycket alls som händer är sugen att åka till syrran men får se hur det blir kanske ska ringa henne och höra om det är okej att jag kommer till henne.
Vill verkligen inte bara sitta hemma...Vart så deprimerad när jag vaknade jag såg att det snöade ute men det var inte mycket som tur var men nu vill jag verkligen ha sommar.....Saknar solen och bara kunna sitta uite och mysa ;)
På måndag börjar min praktik har blivit ändrat ska vara på avd 1 istället infektion är det för alla som inte vet... Är faktiskt nervös inför praktiken tänk om man inte klarar av nått  alls över det som man ska kunna..eller som dom vill att man ska göra...Tänk tänk...
 Nä nu har jag inget mera vettigt att skriva

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0