Ännu en lista ;)

Stulen av Emma ;)



namn? - Therese Sofia Ahlman
när fyller du år? -  27 juli
några utsmyckningar på din kropp, isf var? -  Piercing i tunga, Tatuering på skuldran och bröstet
vad har du på dig just nu? - linne och mjukisar
vilken årstid är bäst? - Sommaren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - En stor kaffe och en cigg
vad tycker du mest om hos dig själv? - Ögonen
vad är du bra på? - Mycket
vem älskar du mest på denna jorden? - Min Familj och mina underbara vänner
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Med någon såklart

10 frågor om dina vänner

vem är din allra bästa vän? - oj... gud... Sandra
vem vet allt om dig? - Det finns många det,
vem är den roligaste av dina vänner? - Sandra, Maja och Emelie
vem är snyggast av dina vänner? - Alla ;)
vem är mest partyprisse? - Blomberg
vem är den du helst har filmkväll med? - Sandra
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Haha, vet inte
vem röker av dina vänner? -  Emelie, Emma, Eva, Anna-Maria, linda
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Mig själv?

10 frågor om din familj

vem står dig närmast? - Madde
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Det e klart
vem är farligast i din familj? -  Vet inte
vem ser roligast ut i din familj? - vafan e d för fråga?
vem är coolast? - Anna och Emil ;)
har ni något husdjur? - Mamma och pappa har en katt och jag har två katter med
vem har du mest gemensamt med? - Madde
vem står för underhållningen? - Hmm
vem sover du oftast med? - Själv :S
roligaste kvällen med familjemedlem? - syster

10 frågor om idag


vad har du gjort? -
Inte mycket alls faktiskt
har du varit glad idag? - Jajjemen :)
har du varit ledsen idag? - Nope
har du gjort något bra idag? - inte hunnit än.
vad ska du göra nu? - fixa håret och sminka mig.
har du gjort något dåligt idag? - Nope
vad har du ätit idag? - Kaffe och en cigg :S
har du duschat idag? - Jajjemen. 
är du trött nu? -  Nä inte direkt
vad händer imorgon? - Jadu det vet man aldrig ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Värmer hjärtat gumman tackar. Nu ska jag göra samma test hehe.

2009-04-06 @ 10:53:07
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0