Efter mycket om och men....

Hittade jag nått jag kunde köpa att ha på mig iaf. Blev inget spc men det vart nått rosa iaf. Imårrse vaknade jag av att sandra höll på att greja lite å så så jag klev upp. Dekorerade lite men vi kom på att det blev för lite ballonger så jag fick köpa mera när jag var på stan. Så ska till sandra om en stund å då är det bara att ta i ända från lungorna för att få i lite luft i ballongerna. Kommer bli najs som fan ikväll.Vart hyfsat less när jag var på systemet var så utplockat så jag fick inte tag i det vin jag ville ha men vert ett annat som är rätt okej det med.
Har inte så mycket mera att säga just nu

/ T

Kommentarer
Postat av: Tessan

Har du inga bilden från rosa kvällen du kan lägga ut.? Eller ballong blåset. Man är ju så vacker när man blåser ballonger. :D Känns som kinderna och skallen ska spricka..

2009-05-03 @ 02:22:08
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej tyvärr glömde jag kameran hemma så det vart inga kort

2009-05-03 @ 13:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0