Har börjat älskat listor lite så här kommer en till :P

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
3 st, hem,Till mamma och pappa och till cykeln
Vilken svordom använder du mest?
Svär aldeles för mycket tyvärr så jag vet faktiskt inte vilken jag använder mest
Äger du en iPod?
Nope
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Ingen tid alls ännu :P
Hur många resväskor äger du?
Ingen
Använder du flip-flops även när det är kallt ute?
Nej verkligen inte skulle ladrig komma på tanken att använda ett par flip-flop
Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA eller Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Spelar verkligen ingen roll
Vilken var den senaste filmen du såg?
Marley and me
Har några av dina vänner barn?
Japp, Emma och Blomberg
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Beror juh på hur mycket jag vann men om det skulle vart mycket så skulle jag nog inte köpa nått utan åka utomlans och ta med mig nån vän ;)
Har någon någonsin kallat dig lat?
Jo men det är för att jag är det ganska ofta
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Hmm....Vet faktiskt inte
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Inget
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Jo
När var senast någon stötte på dig?
Jadu...det vet jag inte...minns inte....
Vad åt du till middag?
Köttfärslåda
Använder du huvtröjor?
Nej då.. det längsta jag kan sträcka mig till är en kofta
Kan du vissla?
Jajjemen
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Verkligen inte
Vem var den sista som ringde dig?
Pappa
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Klart det finns, Folk har juh inget bättre att göra verkar det som :P
Vilket riktnummer befinner du dig i?
060
Tittade du på tecknat när du var liten?
Gjorde inte alla d?!
Hur många syskon har du?
Tre Maria, Henke och Madde
Är du blyg inför det motsatta könet?
Nä finns det nån anledning till det?!
Vilken film kan du alla replikerna till?
Kollar inte på en film så pass många gånger så att jag kan alla repliker
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Inga för jag har inget köksbord framme
Läser du för skojs skull?
Jajjemen
Pratar du några andra språk?
Skulle vara engelska då
Diskar du din egen disk?
Japp, inte lär johnblund komma och göra det iaf
Har du gråtit offentligt?
Ja ganska många gånger
Har du en stationär dator eller en laptop?
Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Klart jag gör
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Skulle vilja ha en tatuering på handleden
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Aldrig tänkt den tanken
Kan du kasta macka?
När jag va liten kunde jag,vet faktiskt inte om jag kan nu har juh inte testat
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nope
Vad har du med dig in på bion?
Godis och en dricka kanske
Har du någonsin dejtat någon av en annan ras?
Som en hund eller katt då eller?!
Vad har du för väder?
Kallt, vill ha sommar nuuu
Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja varför inte
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att han är snäll
Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv?
Ja
När sov du senast på golvet?
Några dagar sedan för att jag hade så jävla ont i ryggen
Vilken är din favoritdrink?
Cosmo
Gillar du din boendesituation?
Japp
Vilken är din mammas hemstad?
Sundsvall
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
5 men sover oftast för mycket
Äter du frukost dagligen?
Näää verkligen inte
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Ibland men oftast inte
Vilken är din favoritfrukt?
Banan
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nää, om jag skulle göra det så skulle jag nog bli tokig
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
22
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Nope
Tror du på liv på andra planeter?
Absolut
Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Var så länge sedan nån gjorde mig arg så jag kommer inte ihåg
Vad var det senaste du åt?
Varm macka
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror juh inte på könet
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Var inte med så i den diskussionen så jag har ingen aning
Gillar du senap?
Japp
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det kommer bättre tider
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Jag skulle vilja men vet inte om jag vågar
Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage
Har du någonsin köpt något från eBay?
Nää
Tycker du om att krama folk?
Beror juh på vem det är men oftast tycker jag om det
Skulle du säga att du är trendig?
Lite kanske
Äger du en digitalkamera?
Gör inte alla det?!
Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt hur skulle du reagera?
Svårt att säga i förväg
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen vad jag vet :P
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Har aldrig sett Star Wars tror jag
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Aaa väldigt mycket men jag kan inte påstå att jag är bättre själv
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ps I love you
Vad är du allergisk mot?
Inget alls
Tycker du att du är attraktiv?
Ibland
Vad har du för åsikt om sex utan känslomässiga förpliktelser?
Folk får väl ha sex med vem de vill. Det måste inte vara känslor med.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej Nej

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning

/ T


Kommentarer
Postat av: Cim

nu tycker jag att du börjar bli liiite jobbig med dina listor ;) haha

måste hitta på något någon dag!!!

2009-04-12 @ 14:56:38
URL: http://cimkoppanen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0