Hmmm

Blev tyvärr ingen stockholmsresa för min del jag som verkligen hade sett frammemot denna resa och att träffa Emelie var så sjukt länge sedan men istället ska hon komma hit till sista aprill och det blir nice och snart är det också.
istället blir det vårmässan och förmodligen ska jag åka upp till Emma på lördag e fan en månad jag träffade henne och hennes söta Amanda, Träffade juh dom sist när jag kom och hälsade på dom på bb och det var även en mycket kort stund eftersom jag inte tillhör familjen så får man inte vara kvar så länge.
Idag skulle jag tvätta men tror ni inte att jag sov över tiden. fan asså jag som verkligen behövde tvätta men ska väl damsuga och torka golven samt diska om en liten stund. Skulle egentligen diska igårkväll men jag var så sjukt trött så jag orkade inte. Måste även betala räkninagrena idag så jag får det gjort och vet hur mycket man har att leva på denna månad är väl lika lite som vanligt men man överlever juh.
Nä nu har jag inge mera vettigt att skriva

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0