Lista

OM
Namn:Therese
Födelsedag: 27/7
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Jadu svårt att avgöra
Längd: ca 1.57
Högerhänt/vänster: Högerhänt
Stjärntecken: Lejon
Skostorlek: 38
Är dina föräldrar skilda: Nope
Sport: Ingen alls som alla vet så hatar jag sport
Årstid: Sommar och Vår


HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Jajjemen
Blivit dissad: Ja
Föreställt dej ditt ragg naken: Japp det e klart (trodde alla hade det nån gång) 
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Japp
Sett en död människa: Ja
Retats: Jo men det gjorde väl mer eller mindere alla i yngre år 


THIS OR THAT
Cider/Öl: Öl men hellre vin
Pepsi/cola: Cola
Kärlek/sex: Kärlek
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Nike
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
MTV/vh1: MTV


SENASTE/SENAST DU
Skrattade: Nope men igårkväll
Grät: Igår för jag hade så jävla ont
NattFilmen du såg: Hmmm
Tuggade tuggummi: Igår
Drog ett skämt: jag drar alltid sinnessjuka skämt
Sjöng en sång: Jag sjunger sällan offentligt


HAR DU UNDER DEN SENASTE MÅNADEN
Druckit alkohol: Japp
Rökt: Ja
Tagit droger: Nej nej
Kysst någon: Japp
Sovit tillsammans med någon av det motsatta könet: Ja
Sovit tillsammans med någon av samma kön: Japp
Bakat: Nope det är sällan jag bakar

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0