Rolig lista ;)

Ta fram telefonboken i din mobil. Bläddra fram till det namn som har följande plats...


Har du kysst nummer 7?

Jo faktiskt helt sjukt egentligen

Brukar du hänga med nummer 19?

Jo fast det var sjukt länge sedan nu och jag saknar dig vännen

Gillar du nummer 26?

Jo väldigt mycket eftersom hon är min älskade syster :)

Är 15 din bästis?

Nej inte bästis men han e min bror ;)

Älskar du nr 10?

Jo såklart jag älskar Emma

Är nr 20 bra?

jodå men vi har inte så bra kontakt längre tyvärr

Har du träffat nr 9 i veckan?

Nä tyvärr så har det vart lite svårt eftersom hon bor lite långt bort :(

Har nr 16 gått i samma klass som du?

Nej men vi jobbar ihop

Vet du om nr 31 har ett förhållande?
Jo det skulle man kunna säga att hon har ;)



Rolig lista faktiskt testa du med

/ T


 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin din blogg är gumman

2009-04-03 @ 10:13:27
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0