:P

Nu sitter jag hos min syster ute i söråker har druckit massor av kaffe och rökt cigg samt pluggat.
Syrran är och har inskolning med Anna på det nya dagiset.
Åkte hit igår för att jag skulle hjälpa henne med en sak på datorn men kom inte på hur man gjorde men nu fan klickade det hur man ska göra så jag får väl ta och visa henne när hon kommer hem och det lär hon göra snart, Hoppas det iaf för jag har jävligt tråkigt.....

När jag tog bussen hit så trodde jag att den skulle gå motorvägen men si så fel jag hade jag fick typ åka runt halva jorden för att komma hit så kändes det iaf... Vart även lite rädd när bussen åkte till massa olika vikar och grejer viste fan inte ens att dom fanns...

Har även prov imårrn på kursen sjukvård men tycker inte att nått fastnar hur mycket jag än läser denna jävla bok blää...
Ska nog åka hem ikväll ska höra om Pappsen vill komma och hämta mig eller om jag får ta bussen.

 / T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trodde du fan hade dött eller nått haha. Försvann helt från jordens yta.

2009-04-07 @ 15:49:43
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0