Personalfest

Nu var det ett tag sen men har inte hänt så mycket och har inte heller haft lust att uppdatera heller.
I helgen har man bara jobbat träffade även Sara i torsdags först gick vi på stan sen tog vi en ficka på city. Lite senare på kvällen kom hon till mig, Vi gjorde inte så mycket bara drack kaffe och surrade skit. Var juh så länge sen man träffade hon.
Hon kommer snart hit igen och vi ska surra lite mera skit dricka kaffe blir det med. Igår tänkte jag på att jag skulle gå till HM och köpa strumbyxor tills ikväll men tro att ajg glömde det. så ska snart å köpa kaffe på komsum så ska kika om dom har strumpbyxor där. Men annars blir det en sväng ner på stan men orkar inte hoppas dom har nått bra på konsum....
Måste juh ha strumpyxor till min klänning som jag ska ha på mig på våran personalfest... Weeee vad kul :P

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0