Skola och jobb :)

Igår var man på skolan vi lärde oss att ta venprov svårt till en början men tillslut gick det riktigt bra. Fast blir lite orolig om hur det ska gå när man ska ta det på en "riktig" människa. När jag sa d sa Lennart ( en lärare) att det var lättare på en "riktig" människa en den där lossas. Det vet jag inte riktigt om jag tror på men men. Fick även veta vart jag ska vara på min praktik vart avd. 23 A. Ska bli riktigt kul med praktik. Efter skolan var jag och Maja å tog en fika på charm mysigt som fan. Efter det kikade vi på stan en stund och sen träffade jag blomberg satt med henne ett tag och sen var det jobb, jobb, jobb.Var så himla trött när jag kom hem från jobbet så gick och la mig nästan på en gång å nu har man vaknat och sitter här med en kopp kaffe ;)

Idag blir det väl inte så mycket mera än jobb börjar kl 3. Efter det vill jag göra nått skoj Maja och jag kanske skulle ut men känner inte direkt för krogen som det känns nu iaf. Men man vet juh aldrig. hehe.

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0