Snodd av Sandra som hon såklart snott av nån :P

Lovar du att vara ärlig? Jajjemen
Du heter: Therese
Smeknamn: Tess
Låt som när du är ledsen sörjer till? Kommer inte på nån nu
Beroende av: Cigg och Kaffe
Vem behöver du mest just nu: Nån att surra av mig på
Vad tror folk om dig? Social och glad
Stämmer det? Det e klart ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Ögonen
Vad säger du för att imponera på någon? Brukar inte imponera på nån faktiskt, Men om jag skulle göra det skulel jag nog bara vara mig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Jo gör inte alla det?!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Svara VIKTIGT!
Var bor du? Sundsvall
Trivs du där? Det funkar
Äger du några converse: Nej Nej
Sprit, cider, vin eller öl: Drinkar, vin och öl
Brukar du bli för full: Ibland så
Vad har du för mobiloperatör: Parlino
Är du allergisk mot något: Nope
Har du haft sex idag:
Nästa mål i ditt liv: Flytta till Grekland med Sandra
Hur svarar du i mobilen: Beror på vem det e som ringer men oftast hallå
Vem ringde du senast? Sara
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Jag kommer till dig vid sex då.
Antal timmar sömn inatt: 10 var så jävla trött
Sov du ensam: Nja det va två katter som ville trängas med mig :P
Brukar du komma i tid: Försöker iaf
När mår du bra: När jag är med mina vänner
När blev du fotad senast: Av mig själv idag och igår av Sandra
Hur känner du dig nu: Ont i magen och less
Vanligaste färg på dina kläder: svart,vitt och lila
Vad tycker du om fötter: Att ta i andras fötter tycker jag inte om men mina är ok
Vad saknar du: Skulle du allt gärna vilja veta va?!
Hade du en bra kväll igår: Var jätte trött så jag gjorde inte mycket
Favoritdryck på morgonen: Kaffe
Rakar du benen: Nä jag epilerar dom
När brukar du oftast gå och lägga dig: Tolv ett tiden
Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott:
Vill du hellre ha mail än brev: Nä brev är mer personligt
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut
Har du spytt offentligt: Joo
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Allt jag inte kan göra som tjej
Är du nöjd med ditt liv:Jjajjemen
Är du bortskämd: Kanske lite
Vad gör du i morgon: Jobba på kvällen annars vet jag inte
Vad är det värsta du vet? Blåst mina ögon rinner då
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Aldeles för mycket
Vad behöver du just nu? En cigg men orkar inte bege mig till fläkten
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Hmm
Vad längtar du till? Sommar och sol
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det e klart 
Vad använder du för shampoo? Björn axén (care)
Vad är det finaste du fått? Min lampa
En speciell dag du minns: Kommer inte på nån
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: Japp alla mina älskade vänner
Om fem månader: September hua
Du samlar på: Hmm inget
Gröna eller röda äppeln: Äter inte äpple
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Sandra, Emelie och mamma
Gillar du golf: Nej då
Vilken tid gick du upp idag: 09:30
Har du sovit i din egna säng inatt: Jajjemen
Har du strumpor på dig nu: Mmm, annars skulle jag nog frysa om mina fötter
Vad ska du göra ikväll: Sara ska komma hit
Är det okej att gråta: Klart det e
När grät du senast: Hmmm några dagar sedan
Laddar du ner musik och film från Internet: Har väl hänt
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och köpa massa nya saker och skor såklart 
Bär du glasögon eller linser: Inget men skulle vilja ha glasögon
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Absolut inte
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När jag vaknar?!
Har du piercing: Japp i tungan
Vill du gifta dig: Jo det e klart
Vill du ha barn: Japp
Solar du ofta: Inte så ofta
Är du bra på att laga mat: Jo d tror jag
Gillar du att dansa: Absolut
Är du flygrädd: Aaa
Hur vig är du: Haha inte alls
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Har ingen favorit
Tror du på ett liv efter döden: Jajjemen
Tycker du om sushi: Om den e vegetarisk så gillar jag det.
Vad äter du helst när du ser på film: Finns så mycket jag gillar
Bor dina föräldrar tillsammans: Mmm
Har du tandläkarskräck: Ja tyvärr
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Båda
Vilken ögonfärg har du: Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Nope
Röker du: Ja
Hur ofta tränar/motionerar du: Försöker, men har inte gått så bar hittills men nu har jag fått lånat mamma och pappas crosstrainer så du jävlar ;)
Senaste låt du hörde: Lyssnar nästan jämt på musik så det är svårt att säga
Vad gör du på helgerna: Jobbar, Festar, är med vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0