middag och besök hos syster ;)

grekisk middag i måndags vart verkligen supernice ;) köpte två olika grekiska viner även ett rött och ett vitt men vi drack bara det röda det vita får jag å Sandra testa nån annan kväll.
Igår kom syrran och hämtade mig åkte ut till henne vart så att ajg sov där såklart men så blir det juh alltid.
Vart en supernice tväll det med.
Idag har jag inte gjort mycket eller håller på att tvätta lite men annars gör jag inte mycket för jag har så jävla ont i magen känns som att någon hugger knivar i min mage :(
Ska ner på stan och träffa Blomberg om nåbn timme och sedan ikväll ska jag bort till mamma och pappa en stund måste hämta kattburen eftersom vi ska till djursjukhuset imårrn jag å sessan.

Lite bilder från den grekiska middagen ska jag även bjuda på ;)



Erika tar en tugga av förrätten



Bilder på mina syskonbarn måste jag också bjuda på :P


Super söta anna


Försöker få ett fint kort på Emil men han bara räcker ut sin tunga ;)

/ T

Kommentarer
Postat av: Sandra

var det nödvändigt att lägga in den bilden!!!!! va??? arg nu! nu jävlar Tess är det hämnd!

2009-04-01 @ 15:45:51
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0