Dagen

idag har jag varit på skolan.. vi började psykiatri idag.. är nog en spännande kurs det.. tror jag gillar den än så länge iaf..hoppas verkligen det eftersom det är en så pass lång kurs.. :P
Var en lång dag... känns att det var före sommaren som man gick i skolan men man vänjer sig fort.. så det ordnar sig nog.. Efter skolan åkte jag till Madde och drack lite kaffe sen var hon hungrig så hon bjöd mig på mat med lax och potatis.. mumms...Nu har jag just betalat räkningar.. lika roligt varge gång d... eller inte.. men man måste juh göra det också...ska damsuga av lite här snart för blev så skräpigt när vi byggde ihop möbeln till hallen igår och var för trött igår för att göra d men idag ska jag göra det å så är det bara.. inga undanflykter för då bli det aldrig av.. jag känner mig själv

synd att det regnar för man blir så deprimerad men ganska mysigt att höra regnet men det har varit aldeles för mycket regn denna sommar... om man ens kan kalla det sommar :(


/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0