.....

efter min hårrinpackning som var i i nästan 3 timmar mår mitt hår bättre än förr..glänser som tusan och ser bara allmänt fint ut..utan att ah gjort nått åt håret.. det är verkligen 10000 år sedan detta hände...men detta var vad mitt hår behövde tror jag och det var inte planerat..hehe.. livet är underbart ibland.. synd att kameran ligger hos Sandra annars skulle vi få se... men det finns väl fler dagar..hehe..

Nu får sandra ta å skynda sig innan jag dör av röksugenhet...väntade på henne som vi ändå ska på komsum så tänkte jag två timmar utan cigg måste jag väl klara.. jo visst.. nu känns det som jag ska döö..men så lätt lär jag inte dö :P

var länge sedan man såg Du är vad du äter men ikväll då jäklar är det på trean kl 8...
jag ska sitta spikad framför tvn och kolla.. det är helt sjukt hur mycket folk kan stoppa i sig under en hel dag..dom kan juh inte göra annat än att äta..eller?

Imårrn jobbar jag kväll helt underbart, gör ig inte ett dugg att jag ska jobba en fredagkväll för ska juh ändå jobba hela helgen..hehe..fördelen är att man inte behöver kliva upp innan sex på morgonen.. utan tolv räcker..inte för att jag har planer att sova så länge men ändå.kan inte sova så länge när jag väl får sova hur länge jag vill ändå..

/ T

Kommentarer
Postat av: sandra

ja du dog inte, jag tyckte jag var rätt snabb!

2009-08-06 @ 19:50:52
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0