.........

Idag har man inte fått mycket gjort fast man drog hemmifrån sjukt tidigt..
vaknade för att det var så ljust..solen lyste i mitt ansikte och då kollade jag på mobilen å hade fått ett sms.. min första tanke vem fan skickar sms såhär tidigt? jo vem va d inte om min kära syster.. efter det så kom hon efter ca 3 min och vi åkte upp till mamma och pappa som var i stugan sen åkte jag madde mamma och pappa till framors stuga fikade lite där sen åkte jag å madde in till stan för mamma å pappa skulle plocka lite bär med farmor och sven... När vi kom till stan så gick vi till BK och drack en kaffe för att sedan bege mig till jobbet... sen har jag jobbat kväll.. å efter det gick jag till Tandoori och drack en kaffe och åt lite mat.. gott.. nu är jag hemma och ska ta en skön dusch för att sedan lägga mig och kolla på tv och sen sova.. ja d var min dag d nästan i minsta detalj..hehe

Imårrn blir det jobb med börjar kvart i sju och sen ska Sandra komma hit och jag ska fixa hennes hår för hon ska på fest

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0