..

igår så kom syrrans barn och skulle sova över här... var mysigt att ha dom här var så länge sedan jag träffade dom men var inte lika roligt imårrse dom vaknade kl 7..ville inte kliva upp då när jag e ledig men d var bara att göra d ändå.. fanns inte så mycket till val.. idag har vi inte gjort så mycket mera än varit ute och lekt och nyss kom syrran och hämtade dom små.. kul att ha dom här men skönt när dom åker med... har även städat och tänkte kolla om det finns nån tvätttid imårrn för då e jag också ledig så skulle vara skönt att få bort tvätten...jobbar även min sista dag på fredag.. känns ganska tråkigt men men inte så mycket att göra åt det.. skolan börjar snart känner mig inte peppad för det men det funkar nog

ikväll lär det inte hända mycket alls kanske en film.. nån som vill se film ikväll?





/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0