...

Varför tror folk att man e döende bara för att man har svårt att andas för? jag kommer förmodligen inte att dö.. hoppas inte det iaf. ska ta en alvedon och lite asmaspray så blir det iaf lättare att andas för stunden..
annars gör jag inte mycket alls.. min Sessan ligger och myser brevid mig i sängen. Hon måste fan vara den finaste katt som finns..måste bara vara så..Är hungrig också men orkar inte fixa mat så får nog bli nån macka... inte så nyttigt att äta mackor och inte denna tid på dygnet heller men man måste juh försöka äta annars blir jag nog aldrig frisk och det vore juh allt utom bra... på måndag får jag pengar och då ska jag ut till birsta (om jag mår bra) och köpa nått till hallen och kanske lite andra små grejor så det blir fint här hemma..

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0