...

Ikväll har jag jobbat var mycket länge sedan jag jobbade på tandoori vilket gjorde att det blev jätte roligt eller nu ska jag inte överdriva men det var roligt... blir jobb där imårrn med från tolv sen ska jag å Maja ut vilket kommer bli snicigt ;)
Nu har jag beslutångest vad jag ska ha på mig imårrn.. antingen min prickiga klänning eller en lilla och turkos.. kanske tar med mig båda och bestämmer mig senare.. fast tycker den lila och turosa klänningen är lite väl kort så blir nog den prickiga och ett till problem har jag faktiskt... SKOR.. vad för skor är min ständiga fråga när jag ska ut.. blir juh klackisar det vet jag men inte vilka men det ska jag veta innan jag sover ikväll för annars kommer jag att få panik imårrn bitti innan jag ska på jobbet :(

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0