filmen + kvällens planer

helt sjuk film.. fattar inte vad dom får allt ifrån dom som gör filmer..hehe..går inte att förklara den måste ses för att man ska förstå.. men allt jag kan säga är att filmen är helt sjuk... har kommit in i en period då jag älskar att ligga i min soffa och kolla på film... skulle behöva damsuga och torka mina golv men det får bli imårrn för har ingen ork med d ikväll faktiskt.. sessan ligger som en död fisk i min säng.. behöver bara kolla på henne så blir jag glad.. visste fan inte att en lite katt kunde göra en så glad..hehe.. ett bad skulle vara underbart men tror det blir ett fotbad istället.. har juh inte testat mitt fotbad som jag fick när jag fyllde år än.. kanske skulle ta och inviga det och sen kanske även epilera benen och en ansiktsmask... det skulle jag vilja kalla hemmaspa...älskar verkligen att rå om mig själv.. Nu blir det en cigg under fläkten och sen hemmaspa...


min älskade Sessan...



/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0