Filmkväll med mig själv

Madde och Pella var just här.. Dom kom med lite soppa och yogurt + Bananaer..
Så min middag idag blir yogurt och en banan.. skulle man i vanliga fall kalla frukost men i mitt fall blev det middag..
Nyss la jag i en hårinpackning som ska värka tills imårrn hade jag tänk eller sent ikväll beror på hur jag känner..och hur jag orkar.. Nu tänkte jag ta liggläge här i soffan och se på film och kvällen film blir : Elvis has left the building....




Harmony, en kosmetika försäljerska som pga att hon är född mitt under en Elvis konsert känner sig speciellt linkad till legenden, råkar av misstag ta död på en Elviskopia och tror att det är ödet. Informationen hämtad från discshop.se! Över 18.000 titlar i lager. Beställ före 1600. Leverans nästa dag. Harmony flyr scenen till Las Vegas i sin chockrosa Cadillac och råkar hamna mitt upp i ett Elviskonvent, där tar hon kål på den ena efter den andra Elviskopian?.av misstag?!

får se om det är en bra film...

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0