helt sjukt!

igår hade jag och Sandra fest... blev inte så mkt folk men var trevligt ändå... idag har jag verkligen sovit bort hela dagen.. vaknade först tio men då var jag inte nykter än så jag tyckte det var lika bra att lägga mig en stund till men då var inte mina planer at jag skulle sova fram till åtta...helt sjukt.. fattar inte hur man kan sova bort en hel dag..blir nog inte d lättaste att sova inatt tur att man jobbar kväll imårrn skulle varit sjukt hårt att kliva upp annars för lär juh inte somna i rimlig tid ikväll..men men.. inte mkt man kan göra åt det...hehe.. men imårrn ska jag upp tidigt fast jag inte behöver.. kan juh inte vända på dygnet... inget på tv ikväll heller så antagligen blir det en film..fast först ska jag ta ett bad..

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0