ledig dag

idag är min lediga  dag.. så skönt..men sov inge länge alls bara till 10..ja vad har man gjort då? inte mycket alls faktiskt.. Mamma och pappa kom hit..åkte med dom å handlade lite...sen kom jag hem och gjorde hårinpackning som jag ännu inte orkat att ta ut...men tänkte ta fram min bästa vän ( damsugaren) snart och sen ta ut hårinpackningen..som egentligen skulle vara i i 5 min men har väl varit i i snart 2 timmar..hehe.. men det mår håret bara bra av...är juh bra att vara lat ibland..hehe...Sandra ska komma hit ikväll och låna nått att ha på sig på lördag då hon ska på fest och vi ska även se på film... sex and the city filmen.. var länge sen man såg den nu.. nä nu ska jag damsuga och lyssna på musik annars får jag aldrig nått gjort...

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0