Min dag...

Cim ringde vis åtta och väckte mig,, vilket var bestämt eftersom vi skulle åka till Birsta tidigt.. så vi surrade lite och sen så bestämde vi att vi skulle ses kl 10 nere på stan. fick brottom in i duschen sen var det bara att göra sig iårdning och så. Cim sa att det var kallt ute så det blev jeans viket jag hatar att ha på mig hehe..
Köpte en ny BH den är jättesöt ( rosa med svartspets uppepå... köpte även draperistång och lådor till en byrå till hallen. skulle köpa den med men den var för tung för att jag skulle klara av att ta med den på bussen så Pappa ska antingen följa med mig ikväll eller imårrn och köpa den.. köpte också två jättesöta kaktusar som hade rosa blommor som jag ska ha på min nya byrå i hallen när den väl kommer på sin plats..
Cim följde med hit en stund efter att vi vart i Birsta vi har bara druckit kaffe och surrat massa skit.. nu tänkte jag damsuga och torka golven så det blir fint här hemma

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0