Mina planer för dagen...

Nu sitter man här i soffan som en sombi.. Cim ringde nyss å väckte mig.. men det gör inget för då sover jag inte bort hela dagen iaf.. idag ska jag träffa Eva på stan får se vad vi hittar på för skoj.. var länge sedan vi sågs  så det kan nog bli mkt surr... min lilla prupp (sessan) har varit ute hela natten men kom just in.. saknade henne i min säng inatt... Har planer på att möblera om får se om jag har ork att göra det idag efter jag träffat Eva eller om det bli innan för ikväll har jag inte tid.. för Maja ringde mig igår och sa att det var fest ikväll och att det skulle vara kul om jag kunde komma och givetvis ska jag göra det.. var länge sedan man var på domdär festerna.. sjukt roliga brukar dom vara... och det hoppas jag att det blir ikväll med.. funderingen är bara vad man ska ha på sig men det är väl den ständiga frågan för mig.. men det ordnar sig nog.. Nu blir det lite frukost och sen ett bad om inte tiden rinner iväg annars blir det en dusch...



/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0