Sjuk

Kännde mig juk krasslig igår på dagen.. men på kvällen/ natten blev det bara värre och väre.. kunde inte sova för det var så svårt att andas.. jobbigt att sitta eller ligga för då blir det så jobbigt att andas och är för trött i kroppen för att stå upp vad gör man då? måste väl vara över snart hoppas jag.. har inte haft det länge men känns som en evighet... har även hög feber... bläää vill inte detta.. vill vara pigg och glad.. eller humöret har jag med mig men vill vara pigg... ska jobba på Tandoori men om jag känner mig såhär så vet jag inte om jag kan jobba..får hoppas att ajg blir bättre tills imårrn..

/ T

Kommentarer
Postat av: Erika!

SVININFLUENSAN =O=O ;) XD

2009-08-21 @ 00:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0