tvättar..

Så tråkigt men det var behövligt.. jag vet inte när jag tvättade sist hade nästan inga vardagliga kläder att ta på mig och det blir juh inte så bra...kan juh inte ta på mig en kort klänning och sedan bege mig till jobbet.. hur skulle det se ut egentligen? men nu är det snart klart.. väntar bara på att allt ska bli torrt om det blir det.. har juh värrsta torkrummet som är skapat..hehe..blir aldrig torrt men nu har det varit där över två timmar så snart kanske d e torrt om man har tur... Hade även planer att städa med blir nog ingen damsugning eftersom klockan börjar bli lite mkt så det får jag ta imårrn men damtorka och så ska jag göra iaf.. var även på stan med Maria idag efter jobbet och sen när vi skulle sola så blev "MITT" solarium upptaget och jag orkade inte vänta i 20 min så aknske får ta och sola imårrn istället...jag vill bli brun och fin eftersom inte solen ger mig nån färg så får jag ta till med solarium...

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0