Selånger, Innebandy och film

Idag har jag varit på selånger och sen sett på innebandy med Cim och Fredrik... varit jätte trevligt.. var så länge sedan jag träffade henne så var verkligen superkul... Alla vet redan att jag hatar sport så det var nog ett under att jag var å kollade på det idag men jag fick juh se fina rumpor iaf ;)
på Selånger fanns det inget som vanligt men var roligt att kolla runt lite ändå..

ikväll ska jag bara ta det lungt.. Erik ska komma och hämta mig för vi ska kolla på film.. vilket ska bli roligt länge sedan jag träffade han med.. känns som det är länge sedan man träffar alla nu för tiden.. kanske kan bero på att man har jobbat så mkt hela sommaren.. men nu är det över.. känns tråkigt att ska börja skolan igen men sånt e livet... men slutar juh till jul och då kan man börja jobba vilket känns jätteroligt...

/ T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0