...

har jobbat hela veckan och ska även jobba på tandoori ikväll har inget sug för det men det får väl gå ändå...kanske blir bättre bara man kommer dit får hoppas på d.. men ska bara jobba till tio för ska upp tidigt imårrn å jobba.. är ett långt pass men man överlever väl det med...har väl inte lalt för kula arbetsuppgifter men har ändå kul på jobbet...just nu kan man leta efter nån som är fattigare än jag.. skulle behöva pengar är inne på mitt sista ciggpaket nu och sen så e d slut..men kan juh hoppas att jag kan få min lön ikväll annars vet jag inte vart jag ska ta vägen för har inge kaffe heller..vill ha kaffe nu men det går juh ikke.. för jag kan inte trolla.. skulle verkligen vilja kunna det nu..men men..
snart kommer cim hit och jag tänkte att vi skulle sitta ute men jag vet inte längre solen försvann.. vet inte vad som hände var juh sånt fint väder imårrse..men man kanske kan sitta ute ändå e juh inte kallt alls..
nä nu ska jag sminka mig lite så man ser ut som folk..hehe


/ T


Kommentarer
Postat av: Anna

hej!



Vill bara säga att du passar bra i lugg=)



/Anna

2009-07-07 @ 22:44:22
URL: http://annafalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0