helgen

trött som tusan har varit ett jobbig helg med bara en massa jobb.. slutade ett idag vilket var jätteskönt men efter det kom madde och hämtade mig å vi åkte hem till henne och lite senare gick vi runt på stan ett tag.. har varit en jätte trevlig dag med min älskade syster.. Imårrn fyller man år och då beger man sig till stugan för att bli uppvaktad av familjen..hoppas vädret blir bra så man kan ha klänning utan att fyra ihjäl för klänning vill jag ha..hehe.. sandra skulle komma förbi med mina skor jag hade hos henne... få se om några duger att ha imårrn...vill juh ha nått fint...
nu ska jag käka middag.. det blev lins gryta ska bli smarrigt..

// T

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen! hoppas det är finare väder i Sundsvall än vad det är här i Oslo =)



Anna

2009-07-27 @ 16:59:28
URL: http://annafalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0