min lediga dag

på min lediga dag har jag inte gjort mycket alls.. var bara hemma hela förmiddagen sen drog jag ner på stan å köpte en present till emil..han fyllde år för ett tag sen men har inte varit där än så han får den på måndag när vi firar min födelsedag..tänkte snart lägga mig i sängen och läsa en bok sen ska jag sova relativt tidigt för ska upp sjukt tidigt som jag börjar kvart i sju imårrn..skulle även behöva städa här hemma men det får bli imårrn efter jobbet.. nu är även min och sandras födelsedagsfest inplanerad å den blir på lördag.. kommer att bli roligt..hoppas bara vädret är på vår sida annars får vi kanske ändra planerna lite...tidigt på måndag blir det att jag och madde åker upp till stugan ska nog baka nått att bjuda släkten på men vet bara inte vad nån som har nått  förslag? nä nu ska jag ta en dusch och sen läsa en bra bok



/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0