:P

n var det sjukt länge sedan man bloggade igen.. har tappat suget lite..eller kanske snarare beror på att jag har jobbat ganska mycket och inte haft tid och ork.. nu har gatufesten börjat och jag håller fortfarande fast vid att jag inte ska gå.. så e d bara.. har tagit på mig en extra dag att jobba nästa vecka.. blir nog bra det..nämen var och badade  på tranviken i söndags sen solade jag och maja lite till i hamnen.. var en sjukt rolig dag det... hoppas det blir fler sånna dagar i sommar.. och det blir det om jag får bestämma.. hoppas bara inte jag jobbar alla fina dagar och är ledig när det e skit väder...men det återstår att se..blir även jobb imårrn ska upp tidigt runt 6 är juh ingen morgonmänniska men det är väl bara att kliva upp och se glad ut.. börjar vänja mig vid det nu.. jobbar juh mest dagar så man har juh inget annat val..
igår efter jobbet åkte jag till cim en stund och solade med henne... har även läst en sjukt bra bok som heter babbeldrottningen... har läst för lite böcker på sistonde men nu hgar jag fått sug för det igen...
nä nu ska jag bege mig till sängen och försöka få lite sömn känns som det kan behövas nu

/ T

Kommentarer
Postat av: Linda

Trist när man tappar lusten. Man får nästan lite dåligt samvete. Ungefär som om man för dagbok. Om man inte skriver på ett tag känner man sig nästan lite stressad över att komma ihåg de man tycker är viktigt.



Hoppas du får tillbaka suget och att de håller i sig. :-)

2009-07-12 @ 11:49:42
URL: http://wildbyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0