städning

har jobbat hela dagen från halv åtta till fem.. det känns så drygt att jobba de tiderna.. sista timmen går så segt ni anar inte... till fyra har man fullt upp sen är det bara att sitta å ta d lungt tills man slutar å d e inte roligt d heller när man bara vill sluta.. men fick sluta några min innan idag så jag hann med bussen.. mötte upp cim på stan och vi åt en sallad sen kollade vi på stan.. hittade ett par skor på dinsko jag ville köpa men jag har juh inte råd.. var mer behov av leggings å en t-skirt.. så d fick det bli istället.. har städat badrummet för en stund sen och damsugat här...det som återstår av min städning nu är att diska och torka golven och jag ska även byta sängkläder.. sen lär det inte hända mera ikväll för ska försöka sova relativt tidigt ikväll så man är pigg och kry imårrn på jobbet.. efter jobbet ska jag åka med mamma och pappa och hälsa på morfar eivor (min moster) är även här hon bor hos morfar så ska bli roligt att träffa henne också var länge sedan.. hon bor juh i vermland så det kan juh förklara saken..
nej men nu ska jag fortsätta med min städning så jag inte får hålla på hela natten...

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0