...

varmt idag igen så jävla underbarn synd att man ska jobab en sån underbar dag.. men sånt är livet...efter jobbet ska jag å Maja hitta på nått.. lär nog bli vin tror jag...hehe.. att jag sitter inne i detta underbara väder är juh skandal men asså jag har just fixat håret och lagt på lite smink å d kan jag juh inte göra ute.. nu blire lite kaffe ute i solen...sen ska jag dra till jobbet om en stund.. om jag har tråkigt drar jag dit tidigare..hehe..inte mkt till liv jag har :P
längesen man la ut lite bilder men har inte haft batteri i kameran därför har det blivit dåligt på den fronten..hehe men nu är batterina laddade och kameran ska med mig överallt som alltid.. man kan juh inte missa dom bra ögonblicken..
även att det är gatufesten nästa vecka och gissa vem som inte ska dit?! jo just det jag ska inte dit det är fan första gången...känns inte som jag missar nått om nån annan har nån åsik om det så ja viss då får ni ha det för jag tycker inte att det är värt det att först betala 600 inträde och sen stå i kö till öltälten å sen återigen kö för att få köpa en öl.. nej nej det vill jag ikke...åsså för det andra så ska jag jobba hela veckan och då har jag ingen störra lust och ork att festa innan och sen kliva upp kl 6..hehe..nä nu är kaffet klart å nu beger jag mig ut i solen ;)

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0