helgen..

jo jobbade midsommarafton till fem sen tog jag och mötte pp Cim på stan för att dra hem till mig å grilla...mkt gott.. sen drog vi på fest i granlo hos en kompis till Cim..drog hem vid två tiden redan drack lite mera vin jag och cim mera säger jag inte..bara att man borde tänka först och handla sen.. inte för att jag ångrar vad som hände mera att jag borde tänka på vad det medför..men men..gjort e gjort..
Idag kom syster och hämtade mig för vi skulle grilla och bada...mötte upp frank syrran karl..han var vid en älv och badade hundarna och inte är jag sämre utan jag syrran och barnen bade också..faktiskt väldigt skönt i vattnet..trodde det skulle vara kallt å jävligt som det var när jag å sandra badade i stugan..men inte då.. sen åkte vi å drack kaffe hos syster och drog i väg till sörvik och grillade.. var supermysigt... haft en underbar midsommar... hur har ni haft det?!



Pix




Carro




Våran lekledare






pennan i flaskan
en av lekarna










/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0