helgens händelser :P

i helgen har man jobbat i den otroligt sköna värmen synd att man inte fick så mkt sol som man har velat...men har bränt mig ändå..å tusen fräknar har man fått, känns som det är mera än vad det brukar bli men det kanske är en inbillning jsg vet inte...hehe..idag var det även fint väder så jag, cim, pixi och sessan har varit ute i solen..Hade vatten med mig i en skål åt pixi och sessan och då tänkte pixie bada i den..hehe.. sen gick jag cim och pixi ner på stan för cim var sugen på mjukglass men det blev en sallad istället för jag var sjukt hungrig..hehe..var även ut en sväng i fredags med Maja var nice.. Sandra ville att jag skulle hänga med henne och diana ut i lördags men jag orkade inte var sjuk trött fter jobbet..

/T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0