moppinköp

varit med syrran hela dagen sen kom pappa och hämtade mig där när han slutade och då åkte vi till mammas jobb och hämtade henne.. sen åkte vi till sibylla och käkade och sen på rusta och där köpte jag en rosa skurmott.. var behövligt eftersom min gick sönder för ett tag sedan.. och skurmedel köpte jag med plus en bok...så ikväll blir det nog att läsa lite om jag orkar har juh andra jag ska läsa så får se filken bok jag ska börja med..hehe. boken jag köpte heter  lyckans hjul och är skriven av Kajsa ingemarsson...nä nu ska jag städa lite och sen ta ett bad och läsa lite.. är sjukt trött Anna (syrrans dotter) vaknade halv sex imårrse och då väckte hon mig och även att jag inte somnade förens tre så vart inte många timmars sömn inatt men lär bli en tidig kväll känns det som men man vet juh aldrig.. brukar juh känna mig sjukt pigg på kvällen när det börjar närma sig nattetid ;)

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0