regnig dag :(

regn idag..janska mysigt men otur eftersom jag ville gå på stan och köpa en jacka iaf.. fast jag vet juh hur jag e när jag e på stan.. jag vill ha allt...men det går juh inte...just nu sitter jag och dricker lite kaffe och pratade juat med syrran och Anna ( syrrans dotter) ville komma hit ikväll och sova över å visst får hon göra det.. det får hon göra när hon vill för mig bara jag inte har planerat nått annat för kvällen eller dagen efter..ska bli skoj...hon vart jätte lessen när hon inte fick åka hit på en gång.. för jag ska åka å handla mat med mamma och pappa när dom slutat å jobbat..men skulle ringa syrran när jag var hemma så dom visste när dom kunde komma...sjukt sugen på godis även...kanske blir så man köper lite när man åker å handlar..få se..nä nu ska jag städa lite så jag får nått gjort här hemma.. ser ut som ja vad ska jag säga...bombnedslag...



/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0