Sällskap :P

Känner mig ensam...anna kom hit och skulle sova här men hon sover nu... vart inte mycket till sällskap dedär... vi åt köttfärssås å spagetti sen lyssnade vi på lite musik å sen somnade hon...hehe.. fast barn ska juh sova denna tid plus att vi ska upp tidigt imårrn eller det ska väl alltid barn...men syrran skulle komma runt åtta för Anna ska på vårdcentralen på nån kontroll å då kan jag juh lika gärna följa med när jag ändå är tvungen att kliva upp med anna vid sju så jag hinner dricka kaffe och så att hon får nån frukost.. åsså om det inte regnar imårrn igen ska jag ner på stan och ragga efter en skinnjacka... har hittat en å hoppas det finns kvar annars finns d juh sjukt många andra snygga så en ny jacka blir det iaf nån dag framöver å hoppas det blir imårrn... vart massa matinköp idag och det känns bra för nu har man mat så man klarar sig ett tag framöver.. å Sessan blev också glad för jag köpte kattgodis till henne : )
vill ha tillbaka solen och den underbara värmen men den kommer väl vara alla dagar jag jobbar så brukar det alltid vara.. tror inte solen vill att jag ska bli brun faktiskt... men söndag måndag och tisdag måste d bli fint för då har jag planer att åka upp till stugan sessan ska också med och leka av sig lite..hehe...Sandra ska eventuellt med..hoppas det roligt med lite sällskap av nån...menar inte att mamma och pappa inte e sällskap för det e juh dels därför jag åker dit så klart...

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0