storstädning...

Nu har damsugaren gjort sitt och moppen ska fram och göra sitt jobb.. här även putsat fönster för förska gången i mitt liv.. ja jag vet det är skandal att jag aldrig gjort det själv förut :p
I mårrse mötte jag upp Cim på stan och jag följde med henne till arbetsförmedlingen ;) sen gick vi å åt en sallad i det fina vädret sen vart det en mjukglass gott gott...sen gick jag till tandoori för att möta upp min kära syster och vi åkte till morfar och hälsade på honom på sjukhuset...skönt att se hur pigg han var.. vi åkte en sväng på Rusta för att kika innan vi åkte in till stan igen.. där vart det två nya filtar (rosa) trodde jag skulle hitta en fin badrumsmatta med ikke... får bli en annan gång d..det e vad man har gjort på sin lediga dag d : D
borde väl tänka på vad man ska äta till middag också...har ingen lust att laga mat men min mage skulle nog behöva lite käk..

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0