värme

varmt å jävligt inte den som brukar eller vill klaga för imårrn kan det bli regn ( inte för det kommer att bli det men ändå)
nä men om jag hade varit ledig hade jag varit överlycklig.. men det e inte så roligt att jobba i 35 graders värme ikke...å jävla varmt ska man behöva svättas ihjäl är det det som är meningen?
nej men inte klaga mera nu...haha..
ikväll ska jag på bio med sandra erika å hennes kompisar ska bli roligt..var så sjukt länge sen man var på bio..
skulle vilja möblera om men vet bara inte hur jag vill ha det det är det stora problemet och kommer att bli för sent att göra det ikväll efter bion för ska juh upp senast halv sex imårrn å då vill jag ikke vara som en sombi för att jag har fått för mig att jag ska möblera om...hehe får ta d imårrn efter jobbet eller på söndag då jag ändå ska tvätta...måste tvätta även fast det kommer att bli finväder.. enligt smhi iaf... nä nu ska jag ta på lite smink som jag inte hann imårrse innan jobbet

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0