;)

Händer inte mycket just nu ;)
eller jo jag och Sandra planerar en flytt till Grekland.
lånade en språkkurs på bibblan men den e så jävla svår fattar inte att det inte finns lite lättare där dom säger ett ord i taget.Kanske finns att få tag i men vet fan inte hur.
Man vill juh kunna lite grekiska när man flyttar dit.
Måste även börja spara pengar så man kommer iväg till grekland annars kommer man aldrig att göra det.

Jag och sandra har även gjort en lista över saker vi ska göra innom ett år

Gå på krogen utan bh
Kyssa en främlig nykter
Planera flyttten till grekland
Skriva upp allt man inte förstår på en dag
Göra en kontaktannons (internet räknas inte)
Leta reda på allt smink man har hamma och försöka sminka sig så fult det bara går och även knäppa massa kort
Gå på krogen nykter och vara det hela kvällen
Äta saker man aldrig provat
Tjuvlyssna på någon
Skriva ett brev till en främling
campingsemester
vara duktig att träna innan grekland så man blir fit ;)
göra en scrapbook



// T


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hallo. Bra att du skaffat en blogg nu så jag har nått att göra på dagarna ;)

Grekland, you and me!

2009-03-20 @ 11:33:01
URL: http://saandralindgren.blogg.se/
Postat av: Erika!

Vad avensjuk jag blir =O Ni hade ju värsta roliga grejjerna!!! Måste härma er och göra något liknande jag med =P Mwahaha =P Fast jag och min kompis planerar att åka till Thailand =P

2009-03-20 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0