:)

vart inge plugga igår, Fy på mig
Men Ikea vart det ganska nice köpte en epilator ska testa den stax den e säkert supernace ;)
Sen drog jag hem till blomberg och drack kaffe fixade även hennes hår. vart inge bra faktiskt hennes hår var så svårt att avfärga så frisören får ta det projektet istället.Då blir det nog supernice.
Sov hos blomberg, hennes son väckte mig sju (aldeles för tidigt för mig) men det gör inget för han e så söt.
Sen när vi lämnat han på dagis så skulle blomberg träffa lilja på stan men jag drog hem. Å här är jag nu ;)
Ska ner på stan en sväng senare å träffa Maria annars händer inte mycket
Ska få i mig nått nu jag innan jag dör av hunger

/T

Kommentarer
Postat av: sara

Vad är en epilator? tror jag hört det ordet förut =/

2009-03-26 @ 12:06:41
Postat av: tess

en grej man tar bort hår från benen med

2009-03-28 @ 15:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0