Grekisk middag :P

vaknade för en stund sen och  nu sitter jag med en kopp kaffe och ska nog göra lite frukost snart.
Igår var jag och Maria på birsta köpte sängkläder (barnmotiv) så jävla söta även att jag ska ha dom själv. :P
Köpte även en par skor årets bästa köp jag lovar dom var på rea och då kunde jag inte motstå dom.
Idag på dan ska jag plugga lite har juh faktiskt prov snart.
Sen ikväll ska Jag, Sandra och Erika ha en grekisk middag med vin supermysigt lär d bli. Hoppas bara maten blir lyckad.
ska även dricka grekisk vin om vi hittar nått blir grekisk musik med.Allt blir nog toppen på botten ;)

dessa sor köpte jag ;)
Snyggare på äv va dom är på bilden.Har inget batteri i kameran så kan inte knäppa :(
http://www.dna-shoes.com/default.asp?page=shoe.asp&id=09V3106

/ T


Kommentarer
Postat av: Anna

super snygga skor du köpt! och att de dessutom var på rea gör ju bara saken ännu bättre! lycka till med pluggandet idag!



Anna

2009-03-30 @ 12:35:34
URL: http://annafalgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0