:P

Lördags vare jobb sen utgång med Maja Azad och joysi. Fy fan va kul det var. Vi var på kåren sen när det stängde så dom vi hem till Azad och joysi och hade efterfest sufal kom också dit.Fattar inte att klockan går så sjukt snabbt kom dit strax efter två åsså e klockan helt plötsligt över fem. Då gick jag hem iaf :P

vart väckt tio av Madde vi träffades på stan elva för att åka till syster som fyller år på onsdag.
Sen när man kom hem kunde man inte sova heller såg förjävligt ut här så det vart städning madde e så gullig att hon ville hjälpa mig sen bestämmde vi oss för att åka till henne hon bjöd på mat mumms.
Sen skussade hon hem mig för att jag skulle hinna duscha innan det var att träffa maja på Tandoori.
Väl på tandoori vart det vin efter ett par glas vart det så vi drog i Azad och joysi och där blev det fest igen.
Så nice.

Idag ska jag plugga lite sen så tänkte jag tvätta ;)
Ikväll kommer Sandra vi ska ha språkkurs och jag ska även klippa hennes hår :S

// T


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för att du ska klippa håret.

2009-03-23 @ 12:34:39
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0