:P

I måndags vart det ingen hårklippning på Sandra men vi tog tag i det igår istället. Vart nog rätt bra tror jag eller vad tycker du vännen?
Även att jag och Sandra gjorde chokladfondue igår med vindruvor och banan mumms ;)
På måndag ska jag, Sandra och Erika göra en grekisk middag med vin också. Ska bli supermysigt.
Nu sitter jag på skolan med Eva vi ska fika och fixa vårt grupparbete innan vi börjar våran lektion kl ett.

Ikväll ska jag möta upp Sansdra och Erika för vi ska åka till Ikea. Annars händer det nog inte så mycket mera ikväll kanske ska vara duktig och plugga.

/ T

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är jättenöjd :)

2009-03-26 @ 08:17:16
URL: http://saandralindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0