sjuk :(

har varit sjuk hatar detta kan inte fatta varför man inte altid kan vara pigg och alert ;)
men nu känner jag mig bättre och det är skönt som fan.
Vaknade tidigt imårrse och kom på att man skulle ställa om klockan men då var det juh d att jag inte visste åt vilket håll. Vaknade halv åtta trodde jag men kom juh på att man skulle ställa om den å då viste inte jag om klockan va halv sju eller halv nio. Var tvungen att ringa och kolla läget. Tur att den inte var halv sju för då hade väl dom blivit galna på mig. Hehe
Jaja som jag känner mig ganska pigg idag så ska jag fara ut till Birsta med Maria. Kika lite om man hittar nått fynd.Man ska aldrig säga aldrig som sagt.
Nej men nu ska jag fixa mig innan jag ska ta bussen till bista, Mitt hår är rena rama katastrofen så det är bara att sätta i plattången å se vad den kan göra för underverk idag ;)

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0