hmm....

Allt börjar kännas bättre nu iaf fast bra är det inte den ständiga frågan är juh varför? och om inte jag kan svara på den vem skulle då kunna det? Idag 'är en underbar dag vad kan man mera önska än sol och är även på ett strålande humör inget skulle kunna göra mig arg idag..
I helgen vart det jobb såklart och igår vart det även utgång med maja var nice som fan var länge sedan jag var ut med henne...försökte även få ut Maria men hon ville inte men en av anledningarna till det var att hon skulle upp och jobba tidigt idag...nu sitter jag bara här å gör inte mycket måste även gå å köpa kaffe och balsam så jag kan bli en ny människa...sen ska jag laga lite käk och bara mysa ikväll..
/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0