just hemkommen ;)

har just varit å gott björnstigen..vart pålurad det...sjukt jobbigt.. visste faktiskt inte att dt var som d va...hehe
igår var jag och maria på stan och satt i solen och åt thaimat sjukt gott..sen kom vi på att vi ville spela kubb och så vart det lite senare på kvällen... erik hämtade upp oss i stan också åkte vi ut till hans kompis i matfors å spelade kubb..var sjukt kul.. började även min inskolning idag var mycket nytt emn samtidigt väldigt kul... började halv åtta och tr på fan att jag inte kunde somna inatt heller sista gången jag kollade på klockan var den kvart i fyra och jag som skulle upp kl sex..så vart juh inte mera än två timmars sömn.. men man överlever ändå.. när klockan ringde imårrse kändes det som jag just hade somnat och det var inte mycket mera än så heller... imårrn har jag inskloning med fast då kväll ska bli skönt att inte kliva upp så himla tidigt.. å hoppas dom tycker om mig så jag får jobba där i sommar annars vet jag inte vart jag ska ta mig till.. vill inte direkt vara hemma hela sommaren....jaja.. nä nu ska jag jojna min säng.. sov så sött allihop..

/ T

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej! Vart är det du skolar in dig?

2009-05-26 @ 02:41:02
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Tess

kristinelund...

2009-05-26 @ 09:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0