kan inte fatta....

vad jag fått för jävla utslag... Eva ringde å jag berättade hon sa att det kanske kunde vara vattenkoppor men det tror jag att jag haft.. Mamma visste inte....Hon är glömsk kan man säga...hehe..
Sen sa mamma även att det kanske kan vara bältros... Jag gogglade lite å gämförde å d såg faktiskt ut som d.
Fan att man ska få allt man kan få..Blir så less....om det inte blir bättre eller så så måste jag ringa vårdcentralen imårrn.... Kan juh inte gå på praktiken heller för det kan juh smitta... Det gör juh det på folk som har svagt imunförsvar å man ska juh inte gissa... det e jävligt dumt....
hmmm inte så mycket mera att berätta om.. Händer inte mycket just nu....

/ T

Kommentarer
Postat av: Tessan

Aj då. lät inge kul. Bara det inte är svinsjukan. vet inte vilka symtom man får.

2009-05-06 @ 13:33:22
URL: http://tjn.blogg.se/
Postat av: Marre

Hej hur gick det med utslagen? Var det bältros?

2009-11-26 @ 16:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0