målare

Idag fick jag ett samtal konstig nummer funderade vem d va men d e klart jag svarade hehe... Å d va en målare som ska komma hit och måla om mitt vardagsrum bestämde med han att han skulle komma idag han skulle hämta nyckel och ge mig lite altenativ om färfg fanns åtta att välja mellan dom flesta tråkiga men nu har jag äntligen bestämt mig för en av dom...även att han glömde att ta nyckel men får ta å vara hemma när han kommer annars blir det problem..Mamma och pappa var nyss här å hjälpte mig att flytta ihop möblerna till mitten av rummet för att flytta vetrinskåpet själv skulle jag aldrig klara...ser ut som ja vad ska man säga ett bombnedslag av möbler just nu men man måste juh klara av det några dagar för att få lite fint..hehe...Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att Maria och Erik ska komma förbi så vi kan hitta på nått skoj vet inte vad det blir men men...nått iaf..vill inte bara sitta inne och helst inte när det ser ut så här i lägenheten...idag var jag på stan och tog en fika med Cim och sen gick vi hit och surra lite skit..

/ T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0